lördag 23 oktober 2010

Smakprov


Just nu är det massa höstbilder att göra iordning och skicka iväg så för tillfället står det lite stilla med hemsidan, men jag hoppas att jag kommer igång med den snart igen så att jag kan uppdatera snart!

Så jag tänkte att ni skulle få se smakprov på mina tre senaste fotograferingar!


På de två bilderna ovan ser ni halvblodsvalacken Cardin.


Här ser ni Susanne och Frieservalacken Cobus i en stegra.


Knabstrupperhingsten Triton.


Charlotta och halvblodsstoet Magic Moon.


Och tillsist Charlotta och New Foresthingsten Sörbys O´boy i en härlig galopp på stubbåkern!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Fantastiska bilder verkligen! Men brukar inte knabstrupper vara tigrerade? :O Har bara sett tigrerade iaf ^^

Zandra Ahl Olausson sa...

Johanna!
Tack så mycket!
Nej det finns helfärgade också :) Jag har sett både svarta, bruna och fuxar :D
Triton är väldigt fin iaf :D