onsdag 29 december 2010

Nöjd vs Missnöjd


Detta beror givetvis på vädret, ingen överraskning där..!

Just nu sitter jag och rensar bilder från dagens fotografering med Norah och hennes hästar.
 Sent igårkväll ändrade de sina väderprognoser från Blå himmel hela dan till Grå himmel hela dan och det är ju självklart en himla skillnad när man vill få fina hästbilder!

Som tur var fick vi iaf lite sol när jag fotade Conny och bilderna blev jättefina, jag är supernöjd!
Desto sämre blev det med bilderna på Leia, det blev helt plötsligt grått och trist ute och bilderna blev precis lika trista tyvärr.

Trots de tråkiga bilderna på Leia så är jag väldigt nöjd med dagen, det var jättekul och nu ska jag återgå till rensandet av bilder!

Så snart jag är klar med de så kommer det ett helt inlägg fullt med bilder från dagen!

3 kommentarer:

Malin Andersson sa...

Jag förstår känslan! Men dom bilderna jag har sett från dagen.. hittills... har varit grymt bra! :D Väldigt fin skärpa i bilderna och "high class feeling" :D
Kramar Malin

Zandra Ahl Olausson sa...

Tack Malin! Väldigt kul att höra! Jag är verkligen jättenöjd med Conny-bilderna och det känns som ett bra avslut för i år :)
Leia-bilderna däremot, det blir nog inte att jag visar så många sånna, de gör mig bara deppig XD
Kram kram!

Stinelo sa...

Å så skoj denna bilden såg ju jättefin ut! längtar tills alla bilderna får visa sig=)
GOTT NYTT ÅR!