tisdag 2 november 2010

Äkta Höst!


 Nu är jag hemma igen från min helgtrip(+ lite till) i Hällekis. Jag har som vanligt haft det trevligt och det är en stor inspiration att se alla vackra hästar!

Just denna gången blev det inte så mycket fotande faktiskt, denna gången blev det mer julmarknad, men givetvis åkte kameran fram en liten stund :-)

Jag fotade New forestponnyn Flyger och hans matte(och min bäste vän) Stine. Jag vart lite uttråkad av vädret, det var bara grått och trist men de fantastiska gula löven gjorde mig glad igen! Så vackert!

Vi tog några porträtt och sen sadlade vi på honom och gick upp till skogen och filmade lite! Jag ville gärna testa filmfunktionen på kameran och det var inte speciellt lätt kan jag säga!
Det var väldigt kul iaf, trots att jag och Stine gav upp ganska fort, men jag är redan sugen på att testa igen!
Filmen kommer kanske upp på min youtube sen om jag vågar visa den! haha









1 kommentar:

Stinelo sa...

Å tack min snälla vän för dom fina höstkorten på min allra sötaste Flyger=D