torsdag 4 november 2010

Hemsidan



Ni undrar säkert vad jag pysslar med egentligen och hur det kan ta så vansinnigt lång tid att uppdatera hemsidan?

Det är så att jag är full av tankar på hur jag vill ha hemsidan, allt jag ska göra om, hur jag ska göra det, sen ändrar jag mig igen och gör på nåt annat sätt och sen ändrar jag mig igen osv. Jag håller på att rensa och fixa bilder för fullt från de senaste fotograferingarna och jag förbereder starten av mitt företag, så det är en del att göra just nu!

Jag kommer inte uppdatera hemsidan förrän i årsskiftet och då hoppas jag att allt känns bra och att hemsidan passar både er och mig!

Undertiden så kommer jag givetvis uppdatera här på bloggen och jag har en lite rolig idé för er som gillar att fota hästar, hoppas ni kommer att gilla den också!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk bild. Väldigt inspirerande

Malin Andersson sa...

Det var en super bild du har tagit Zandra! Ljuset är underbart!! Riktigt kul! :D

Zandra Ahl Olausson sa...

Tack så mycket till båda!

Emma sa...

Härlig blogg!