torsdag 3 mars 2011

Vackra Finnén!


Nämen ojsan va dålig jag vart på att uppdatera! Det ska det verkligen bli ändring på, särskilt nu när våren är här!

Visst har vi is och lite snö kvar och ibland snöar det lite lätt också men från och med 1 mars hävdar jag bestämt att det är vår!
Fåglarna kvittrar, det är ljust efter 18 och det till och med regnade idag, visst är det underbart!


Förra veckan hälsade min bästa vän på mig(vi tog givetvis massa bilder men de får ni se på min hästblogg) och därefter åkte vi upp till Hällekis.

Jag hade faktiskt tänkt att fota massa, men det blev inte så denna gången utan det hände massa andra roliga grejer istället, men jag fotade den superfina Connemarahingsten Asasara Dickens Finnén och Åh(!) va glad jag hade blivit om han kunde följa med mig hem!
Verkligen en helt underbar ponny!










4 kommentarer:

Johanna sa...

Oj vad fina bilder! Han ser mer ut som en PRE än Connemara... om du inte hade skrivit det så hade jag trott att han var en PRE, jättevacker häst!

Sanna sa...

superfina bilder, men vad heter din andra blogg? :)

Zandra Ahl Olausson sa...

Tack så mycket båda två!
haha ja som en lite ponny-pre :D Väldigt fin och trevligt temperament iaf!
Min andra blogg hittar man i min profiltext längst upp till häger och här är en länk: http://zandraao.blogspot.com/

:)

Anonym sa...

Hej Jeg har købt skønne Finnén af Hanne i juni 2011. Jeg vil høre hvad du tager for de flotte billeder du har taget af ham. Jeg skal lægge billeder på den Danske hingsteliste. http://www.connemara-ponyer.dk/Avl/Finnen.html. Vi er super glade for ham han er en dejlig pony. Mange hilsner Annbritt Skytte
Blåfuglevej 16
DK-3300 Frederiksværk
annbritt0707@hotmail.com
+45 61 14 13 60