tisdag 4 januari 2011

Svårt!



 Jag sitter just här och bläddrar bland mina bilder. Håller på att lägga in mina favoritbilder på hemsidan.

Klart jag har massa roliga bilder jag är nöjd med tänkte jag från början, men när jag väl börjar kolla på de så märker jag att jag blivit mer kräsen och dessutom har jag alltid haft svårt för att bestämma mig, så helt plötsligt tycker jag att jag knappt har några bilder alls!

Jag hade verkligen förväntat mig att ha många bilder att slänga in i albumen ju! Men ikke!
Här är iaf tre av de ca 50 bilderna jag hittills har bestämt mig för :-D




5 kommentarer:

Unknown sa...

Du tar så utrolig vakre bilder, det skulle ikke vært mulig! Og folkene & hestene på bildene; jeg kjenner jeg blir grønn av missunnelse. På både dine fotokunnskaper og talenter, oog hvor mye de fantastiske folkene har fått til med hestene sine! Igjen, ufattelige fine bilder!

tilda sa...

Så otroligt vackra bilder, beundrar verkligen dig som fotograf!

Zandra Ahl Olausson sa...

Tack så jättemycket till er båda! Verkligen kul att höra att mina bilder uppskattas!
:-D
Mvh Zandra

Mia Ek sa...

Ohh va jag känner igen det där! Just nu har jag en svacka och känner att inga av mina bilder är nått att ha men jag hoppas att våren kan råda bot för det!

Men du har fantastiska bilder och en enorm känsla för att fånga det vackra i bilderna och hemsidan ger samma känsla den =)

Lovisa sa...

Jättevackra bilder du fotograferar!